Bruk trykket for det det er verdt

Det anbefales på det sterkeste å ha trykk på krusene sine, slik at en får reklamert for seg og sitt virke. Smarte bedrifter vet å reklamere for seg selv ved å ha logo og kontaktinformasjon eksponert, slik at flest mulig legger merke til dem.

Grunnen til at man inkluderer logoen på sine profilprodukter, er som kjent for å eksponere navnet sitt. Samtidig er det kanskje ikke nok å bare ha navnet sitt på trykk. Dersom en potensiell kunde skulle få lyst til å sjekke ut hva din bedrift har å by på etter å ha sett firmalogoen, må de gjerne ha et ytterligere spor å følge.

En gjør derfor lurt i å inkorporere kontaktinformasjonen sin på kruset, i form av for eksempel nettadresse og telefonnummer. Slik blir det åpenbart lettere for nye kunder å få fått i bedriften umiddelbart, dersom det skulle være nødvendig. Selv om det i våre dager er enkelt å bare taste inn navnet i en søkemotor for å finne info om bedriften, er det like greit å lede dem rett til hjemmesiden. Det er tross alt der man vil ha dem.

Det er dessuten mye mer sannsynlig at nye, potensielle kunder vil plukke opp røret og ringe hvis de slipper å lete seg frem til telefonnummeret.

Tips til trykkingen

Er du bekymret for at det ikke kommer til å være plass nok, kan du vurdere å ha for eksempel logoen langs siden, mens den øvrige informasjonen er påtrykt et annet sted. Det kan være i bunnen av koppen, langs kanten, på hanken eller kanskje på undersiden av kruset, alt ettersom. Det er altså bare å bruke trykket for det det er verdt.

Tenk derfor godt igjennom hva trykket på dine krus skal bestå av. Leverandørene som er ansvarlige for selve trykkingen, kan bistå med gode råd og tips om hva som bør gjøres, og hvordan.